pondělí 1. července 2013

Jsem zpátky

Tímto se všem omlouvám za své zmizení. Stala se taková věc, že jsem zjistila, že se v hlubinách Facebooku pohyboval profil, který nesl mé jméno, datum narození a mou profilovou fotku. Další informace, co byly z mého vlastního profilu ukradeny/vymyšleny tvůrcem toho falešného neznám, protože jsem se na něj nedostala a prakticky instantně jej nahlásila. Škoda na mé reputaci snad žádná napáchána nebyla a pokud ano, tak jen v řadách mých bývalých spolužaček ze střední, což je mi naprosto ukradeno.


Nicméně i tak jsem se v danou chvíli byla tak hrozně uražená a překvapená faktem, že tohle někdo udělal MĚ - bylo to založeno před rokem, v té době jsem ani nebyla známa tím, že se pohybuji mezi cosplayery (což nejsem ani teď), nejsem slavná, nevlastním žádný internetový obchod, aby se někdo pokusil poškodit mé jméno takhle... Prostě jsem to nechápala. Ale rozzuřená jsem byla natolik, abych si propadla do deprese a s černým mráčkem nad hlavou likvidovala internetové cokoliv, co mi v tu chvilku přišlo pod ruky a to byly i články na blogu.

Dneska je to cca týden od té události a mrak nad hlavou se mi zvládl vypařit, deprese jakž takž ustoupila a já si začala mlátit hlavou o stůl za tak blbý nápad, jakým smazání článků bylo (Myro, máš povoleno strouhat na mě mrkvičku a dělat "já ti to říkala"). Takže minimálně reporty z Animefestu napíšu znovu a jinak budu nevzrušeně pokračovat dále. Nového v mém životě není nic moc, stále jsem kompletně švorc a kvůli tomu jsem nucena odsunout cosplay Yuuko až na Natsu con, vzhledem k tomu, že jsem zjistila, že se mi dobře nepracuje pod tlakem a tím pádem jsem zmršila látku a musím koupit novou. Toliko k faktu, že od dnešního dne začínám na cosplayích pracovat s velkým předstihem - stojí mě pak jinak moc peněz. Předělání bude čekat i cosplay Selvarie, protože jsem jej na sebe včera navlékla a musela kriticky konstatovat, že je mi za A) malý, za B) to co jsem dříve považovala za vrchol své tvorby je dnes zlo, na které se nemůžu koukat. A ještě mám v plánu letos poslední zmrtvýchvstání a tím bude pořádný cosplay Robin Seny z Witch Hunter Robin - na Akicon.

Chtělo by to ještě něco provést s obličejem, ale s tím nic nenadělám (minimálně dokud neseženu zbytečných deset tisíc na plastickou operaci brady). Budu se muset smířit s faktem, že ta osoba, kterou vídám na fotkách a nepoznávám, jsem hold já. Zajímalo by mě, jestli jsem jediná, kdo se vnímá v zrcadle tak strašně odlišně jako já (aby jste pochopily, tak ta holka, co na mě kouká ze zrcadla je tak o tři třídy výš než to co na mě kouká na fotkách).

Žádné komentáře:

Okomentovat