čtvrtek 15. srpna 2013

TAG : 15 divných věcí o mě

Myslím, že už je všem očividně jasné, že dneska nudím. Na tumblr už není co dělat, 9gag je prolezlý všemi směry, materiály na přednášku na NatsuCon jsou nasbírané a sepsané a všechny komiksy, které sleduji nemají nové díly. A jelikož se mi nechce spamovat statusy FB, rozhodla jsem se vyplnit tento TAG (jó, za mých mladých let jsme tomu říkali řetězák), který poslední dobou vídám na spoustě blogů.
Jinak tento gif koluje tumblrem a originálně je z webového seriálu Video Game High School a můžete ho sledovat na videacesky.cz s titulky - opravdu doporučuji, je to sranda.



1. Jaká je přezdívka, kterou používá tvá rodina?
Doma mi říkali různě. Krom zdrobnělin mé vlastního občanského jména to byla Cácorka, Hvězda a Lady (obávám se, že to bylo míněno sarkasticky). Přátelé mi říkají Clover, Clo, Clovie, u nás doma a pro svého muže jsem Žena.
  
2. Jaký máš zlozvyk?
Myslím, že jich bude dost. Já si teď ale vzpomenu jen na svou lenost a dělání věcí na poslední chvíli.

3. Máš nějakou fóbii?

Pavouky a můry, ale záleží na jejich velikosti. Malý pavouk nebo můra mě zanechává ledově klidnou.

4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?

Co zrovna hraje do sluchátek nebo repráků a jedině po přesvědčení, že nikdo jiný doma není.

5. Co tě dokáže vytočit?

Skákání do řeči a když lidi neposlouchají, co jim říkám. S lidskou hloupostí jsem se už nějak smířila. A pak jakékoliv týrání zvířátek - to jsem pak nepříčetná.

6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní.

Hraju si s vlasy a hodně uhýbám očima.

7. Na které straně postele spíš?

Na levé, protože muž musí spát na pravé. Jinak je mi to jedno.

8. Jaké pití si objednáváš v restauraci/baru?

Bílé víno, jemně perlivou vodu nebo pomerančový džus.

9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?

Netuším, jestli byl první, ale je nejstarší kterého si vybavím - takový ten dlouhý komunistický jezevčík. V té době byl dvakrát delší jak já, má zářivě oranžovou barvu a jmenuje se Falko.

10. Jaké kosmetické pravidlo dodržuješ a doporučuješ?

Mazat, mazat, mazat.

11. Jakým směrem stojíš ve sprše?

Jak je třeba a jak se mi zrovna chce.

12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?

Umím zdvihnout jedno obočí, ale žádný zázrak to není - Teal'covi se rovnat nemůžu.

13. Jaké je tvoje nej nezdravé jídlo?

Tuňákové sendviče od Crocodille. Původ to má v tuňákových sendvičích z plzeňské kavárny Street Café, ale těm se nic rovnat nemůže. A pak cokoliv, co se dá jíst s tatarkou.

14. Jakou frázi nejčastěji používáš?

Tu kartu musíte vhodit do čtečky a pak až projít turniketem. Minimálně šestkrát denně.

15. V čem spíš?

V pyžamových kalhotách a tílku/tričku.

1 komentář:

  1. Ewww pavouci a můry, nesnáším je. Pavouky už jsem si zvykla zabít 3km vrstvou toaleťáku, ale můry mě děsí :D

    Lenost je děsná vlastnost, taky to znám :D

    OdpovědětVymazat