čtvrtek 10. října 2013

Splín a pár novinek v mém životě

Pamatujete, jak jsem sem před dvěma týdny dávala krásný seznam věcí, které musím za podzim splnit? Well, nemám odškrtnutou ani položku. Asi tři dny po dni plném nadšení z příchodu podzimu na mě padla deprese. Mrcha se moc často neukazuje, ale když už, stojí to za to. Hodně jí k tomu dopomohla chřipka, kterou chytila a umírala na ní tři dny v kuse. Od té doby nemám chuť na nikoho a na nic.
Spousta depresivního stěžování si po perexem. Neříkejte, že jsem vás nevarovala.


Doma se už druhý měsíc drží konstantní bordel. Občas větší, občas menší, záleží na tom, jak moc se já nebo Anet naštveme a část uklidíme. Problém je v tom, že se nedokážu dokopat, abych udělala generální úklid a vzala to všechno, protože nikdo jiný to za mě neudělá. Sranda je, že bydlím s dalšími třemi lidmi. Na scény nemám náladu, demonstrativní odstěhování se na týden by taky nikdo nepostřehl. Když si postěžuji, tak někdo milostivě vyndá nádobí z myčky a naskládá tam další, tím ale veškerá aktivita končí. Vyprané prádlo pověsil můj chlap po třech dnech připomínání jen proto, že jsem se po hlášce "na to seru, v tom koši už to stejně bude suché" tichým nebezpečným hlasem zeptala, jestli si ze mě dělá prdel.

Nemám vůbec nápad, co psát na blog! Všechnu mou kreativitu poslední dobou vyčerpává vymýšlení článků na blog naší cosplay skupiny - i když hnidopiši by mohli reagovat, že jen recykluji reporty a články odtud. Možná teď, ale v zásobě mám dalších pět vlastních článků, protože i když členy skupiny neustále otravuji s tím, aby napsali článek na toto a toto téma, dostaneme se mi jen slibů, že něco napíšou. A já tak každý čtvrtek lovím ve flashce další svůj článek z rychle se tenčící zásoby. Už se ani nedivím Arenothovi, že na to nadával a ve výsledku se na to vykašlal. Navíc mě hrozně štve blog.cz, protože pracovat nějak s článkem a dělat u něj nějakou grafickou úpravu, nedejbože chtít stejně velké fotky - to je peklo na zemi...

Z (trochu) veselejšího soudku : Blíží se Akicon. Registrovaná jsem, to mi problém nedělá, horší to je s tím, že jsem si vymazala e-mail s instrukcemi o platbě předem a variabilním symbolem. Posílala jsem mail, snad se to vyřeší včas, protože od Akiconu zatím žádná zpětná komunikace a mě se nechce dojít tam a zjistit, že mám vlastně smůlu.
Nicméně chystám další cosplay a také chci vzkřísit Yuuko. Takže pokud všechno dopadne jak má, v pátek mě potkáte v civilu, v sobotu v cosplayi Litchi Faye-Ling z Blaze Blue a v neděli jako Yuuko. Taky doufám, že nějaká aktivita a hlavně pak con dokáže vyhrabat mou náladu z bodu mrazu někam výše. I když ona by to dokázala i čistá domácnost...


Konec negativního výlevu.

Žádné komentáře:

Okomentovat