pátek 22. listopadu 2013

"Začíná čas vánoční!"

"... drž hubu!"

Drazí čtenáři, poslední dobou jsem toho fakt moc nenapsala... Hodně mě zaměstnává psaní článků pro naší cosplay skupinu a nějak nevím, jestli stojíte o to, abych ty samé články házela znova i sem. I když aspoň by se tu pak něco dělo. Ovšem seřvala jsem zbytek skupiny, takže slíbili, že budou psát i oni, abych ty týdenní příspěvky nemusela dělat jen já.

Poslední dobou mám spoustu nápadů na články, problém je v tom, že valná většina z nich potřebuje doprovodné fotky a můj starý foťák již odešel do křemíkového nebe... Dostanu k Vánocům nový, ale do té doby si musím poradit bez něj. Což mě docela štve, protože jsem na Akicon šila cosplay Litchi a nemám k němu doprovodné fotky z výroby. Taky jsem neměla čím fotit na Akiconu (ne že by na to byl čas). A taky jsem neměla čím dokumentovat plnění svého podzimního seznamu. Všechny položky jsem nezvládla, ale aspoň některé z nich odškrtnout můžu.

Časem se tady začnou objevovat i recenze na nějakou tu kosmetiku. Nejsem beauty blogerka a nikdy nebudu, na to nemám nervy na zkoušení výrobků a všechny články budou stejně víceméně souviset s cosplayem.

Je po Akiconu (report dohodím časem), nastala conová pauza a mě teď dost zaměstnává příprava na Vánoce. Ano, jsem cvok, ale Vánoce miluji, ráda zdobím byt a cukroví a ráda mám všechno připravené včas a v klidu, abych se nemusela stresovat. Navíc jsem trochu megaloman a na Vánoce za poslední 4 roky vymýšlím a vyrábím vždy nové téma výzdoby. Letos jsou zlatá barva a andělé a tím s vymýšlením témat končím, mám jich pět a budu je na přeskáčku točit po zbytek mého života. Takže jsem v polovině vánočního úklidu domácnosti, mám za sebou polovinu vánočních dárků a o víkendu začínám péct cukroví. Nesmějte se mi, prosím, stačí že mi to dělá zbytek domácnosti.

Moji potkaní kluci nedávno oslavili druhé narozeniny. Na potkánka už je to starší věk, nicméně naštěstí veterinářka říkala, že jsou oba v pořádku a na svůj věk velice čilí (pchá, kdyby jen tušila jak moc čilí bývali dříve - úprkářské choutky už je přešly), navíc mi potvrdila to co říkám všem - nejsou tlustí! Mají váhu v normě! Ale i tak mi to přijde jako včera, když jsem je poprvé viděla a když ještě mohli bydlet v kleci po křečkovi, než se jim pořídila nová...


Takže z novinek v mém životě prozatím vše, já doufám, že se mi občas podaří ulovit Adamův telefon, abych měla co občas nafotit a napsat o tom článek.

Žádné komentáře:

Okomentovat