pondělí 10. února 2014

10 Questions Tag

Úplně jsem zapomněla, že mě Ophelia označila v pokračování svého "10 questions tagu" (na začátku prosince - vůbec nemám zpoždění)! Tak abych to napravila, píšu odpovědi na deset otázek aspoň teď.

1. What book would you recommend me to read?

Cokoliv od Patricie Briggs a její série o Mercy Thompsonové. Doporučuji začít prvním dílem a to je Měsíční píseň. A o čem to je? Mercedes Thompsonová je automechanička žijící ve městě Tri-Citis ve státě Washington. Je napůl indiánka a díky tomu podědila velice zajímavou schopnost - je kožoměnec a dokáže se měnit v kojota. K tomu její pozemek sousedí se sídlem alfy místní vlkodlačí smečky a opravuje mikrobus upírovi. Městská fantasy a nadpřirozené bytosti included.

2. Have you ever seen a ghost?

Nikdy a popravdě doufám, že ani neuvidím. Jsem vůči nadpřirozeným jevům tupá a nevnímavá a jsem za to ráda.

3. Who is your favourite fictional character right now?

V posledním roce je to stále Atticus O'Sullivan z Kroniky Železného druida. Je vtipný, šmrncovní, Ir, druid a má irského vlkodava Oberona, se kterým si dokáže v duchu povídat. 

4. What song makes you dance everytime you hear it?

Úchylný Ind útočí! Tenhle song je tak strašně divný až je totálně awesome, pokaždé mi zvedne náladu a mám chuť tančit!


5. If you were in a band - what would you like to be?

Zpěvačka nebo bubenice. Hrát na bicí je můj celoživotní sen!

6. Your favourite word in your native language and what does it mean?

Pentilka. Je to jihočeské označení pro mikrotužku. Taky mě hodně baví klubalka, což je jihočesky kolíček na prádlo. Jihočeština je hodně podobná pražštině, ale když použiji sem tam nějaké divné slovo, líbí se mi, jak nikdo z mých pražských přátel netuší o co jde. =D

7. Where will you hide when the zombie apocalypse begin?

Tam by hodně záleželo na typu zombíků, ale nějaké místo, které zahrnuje spoustu opevnění a zbraní by to jistilo. Policejní stanice nebo vězení.

8. What Disney princess you would like to be?

Narazila jsem na nějaký test na internetu a vyšla mi Elsa z Frozen. Sama bych se odhadla na takovou slátaninu Belle, Meridy, Elsy a Rapunzel.

9. If you can choose one super-power what it will be ?

Tohle je hrozně těžká otázka, skvělých super-schopností je hrozně moc. Asi by se mi líbila telekineze, v případě, že je kolem mě víc lidí se super-schopnostmi, líbila by se mi schopnost, jako měl Peter v Heroes - byl schopen používat jakoukoliv super-schopnost, se kterou se kdy setkal. Pak taky v Heroes byla hrozně cool ta "pohybová paměť", kde byla slečna schopna dokonale zkopírovat jakýkoliv pohyb, který kdekoliv viděla.
 
10. What is your biggest Christmas wish this year?

Jelikož byl tento tag vytvořen loni před Vánoci, odpovím za loňské Vánoce - chtěla jsem nový foťák a dostala jej. 

Mých deset otázek pro vás:

1. Máte rádi nějakou věc/seriál/film/hru/show, ale k její fanouškovské základně byste se nikdy v životě nepřihlásili?
2. Kolik knih dokážete přečíst za týden?
3. S jakým fiktivním charakterem byste si hned vyměnili místo?
4. Trpaslíci, nebo elfové?
5. Máte doma nějaké domácí zvířátko? Jaké a fotku!
6. Co zručnost? Jak jste na tom s rukodělnými pracemi?
7. Vysněné zaměstnání?
8. Sledujete na Youtube nějakého umělce/hudebníka? Koho a proč?
9. Váš oblíbený animák?
10. Co používáte za voňavku?

Označovat k pokračování nikoho nebudu, z mých čtenářů, kteří zároveň mají vlastní blog vím jen o Ophelii a Veni a tím bychom se dostaly do krásného začarovaného kruhu. Takže můžete pokračovat kdo chcete a pokud mi tu necháte odkaz, ráda se podívám, co jste odpověděli. Have fun!

Žádné komentáře:

Okomentovat