středa 12. března 2014

Poslední dobou ...

... nemám vůbec čas psát. Nápady by byly, ale vyžadují fotky a když přijdu domů, je už mizerné světlo... Také bych ráda udělala článek Jeden den v obrazech, jak jsem kdysi dávno slíbila. Ale na to potřebuji nějaký volný den o víkendu, kdy nikam nejedu, nelítám po všech čertech, nebo neuklízím náš domácí bordel (což jsem třeba tuto sobotu dělala celý sedm hodin). Občas bych si přála, aby měl den tak třicet hodin a týden osm dní. Upřímně si nedovedu představit, tak někdo dokáže pracovat, k tomu studovat a ještě se věnovat koníčkům a k tomu mít nějaký sociální život. Já nestuduji a stejně to všechno občas vážně nestíhám Ale tak aspoň menší článek, čím se poslední dobou zaměstnávám natolik, že nemůžu psát.


Za dva týdny je StarCon, kde přednáším celé tři přednášky. Takže ve volném čase (a částečně v práci, když je klid) sbírám materiály, stahuji obrázky, čtu komiksy a koukám na cartoony. Zní to jako odpočinková činnost, ale moc není. Nevěřili byste, jak moc nudná je první generace seriálů My Little Pony.
Jinak kdyby měl někdo zájem, StarCon se odehrává 28.-30.3.2014 v Praze v budově OA Svatoslavova. Je tam několik linií, převážně zaměřené na velké Star fenomény, taky ale na seriály, literaturu a podobné věci. Mě najdete v sobotu na kreslené linii, budu přednášet o My Little Pony, o Top ještě-nevím-kolik nejšílenějších cartoonech pro děti a pak Miluj svého antihrdinu, kde budou ukázky těch (dle mého názoru) nejzajímavějších antihrdinů.

Aby to nebylo málo, vymyslela jsem si cosplay. Původně plánovaného Weeping Angela z Doctora Who jsem nakonec pustila, bo nejsou prachy a místo toho vymýšlela něco, co je snadné, rychlé, nemusím na to kupovat paruku a oblečení poskládám z toho, co mám doma, nebo najdu v sekáči. Jelikož mám doma blonďatou paruku, kterou jsem ještě nevyužila, volba padla na Applejack z My Little Pony. A protože jsem master manipulátor, budu k sobě mít i zbytek skupiny, včetně dráčka Spika. Jediná, kdo mi bude na StarConu chybět bude Fluttershy, ale jen protože Myra musí ten víkend do práce.


Takže vyrábím ouška a jednorožčí rohy, upravuji kovbojský klobouk, lítám po sekáčích a kradu mamince boty (nemůžu za to, že nemám doma hnědý kozačky, co vypadají jako kovbojské a ona ano).

Samozřejmě dalším conem, který už klepe na dveře je Animefest. Což znamená opět přednášku s Myrou (Gender bender make-up) a samozřejmě cosplay. Ale ne jen soutěžní. Budou dva a jeden z toho skupinový. Zatím ovšem jsou oba tajné, takže nic prozradit nemůžu, ale opět to pro mě znamená, že chodím do práce s batohem nacpaným materiály a drobnostmi, které můžu tvořit v práci. Vážu uzly, kreslím šablony, lepím dohromady kanzashi kytičky. A do toho stahuji tuny návodů, jak z ženské pomocí make-upu udělat chlapa a naopak, koukám na tunu videí a učím se chodit na jedenácti centrimetrových podpatcích.


O víkendu jedu na návštěvu k rodičům, protože bratr slaví narozeniny a také protože nutně potřebuji taťkovu pomoc při vyrábění kuše (součást soutěžního cosplaye). A jelikož si zakládám na tom, že si všechny cosplaye dělám - pokud možno - úplně sama, znamená to, že mě musí taťka pustit do své truhlářské dílny, ukázat mi co a jak a pak jen hlídat, abych vše dělala správně a neublížila si. A to je velice pravděpodobné, navíc se nemusíte bát, že o to budete ochuzeni, všimla jsem si, že články ve kterých si ubližuji jsou ty nejoblíbenější. =D

Od nového roku chodím pravidelně plavat. Protože jsem ale za ty dva měsíce nezaznamenala žádnou změnu, rozhodla jsem se k tomu přihodit i nějaké to cvičení, tak jsem si v Levných knihách koupila DVD s pilates. Myslela jsem si, kdoví jaká nejsem frajerka, než mě u toho jeden večer načapal Muž, vysmál se mi, že neudělám ani jeden sed/leh (jako pardon, to jsem dělala naposledy na základce a to už je nějakou dobu) a zbořil mi mou krásnou iluzi o tom, jak na sobě makám, když chodím jednou týdně plavat do bazénu. Ale abych si jen nestěžovala, tak na mě byl zase tak hodný, že mi ukázal co a jak cvičit, jak si to rozvrhnout a podobně. On můj Muž sice vypadá jako vysoké hubené tintítko, ale když děláte několik let vrcholově nějaký sport (v jeho případě judo), nějaké ty znalosti o cvičení vám zůstanou. Takže mi naordinoval bazén, běhání, protahování a posilovací cviky pro začátečníky. Na což stejně, kvůli své cosplay a přednášející vytíženosti taky moc času nemám. Ale snažím se.

A když už se mi konečně podaří urvat nějaký volný čas, snažím se dohnat seriálové resty. Sleduji seriálů opravdu hodně, ale poslední dobou hodně zaostávám za vysíláním - třeba z třetí série Grimma jsem zatím viděla jen první tři díly. Teď ale koukám na American Horror Story, konkrétně už na třetí sérii jménem Coven. Popravdě se mi líbí víc než předchozí dvě série, obzvlášť Asylum, které není nic než překombinovaná hrouda shitu, kterou zachraňují jen dokonalé herecké výkony. V Covenu jsem se zamilovala do Marie Laveu, voodoo královny s dokonalým účesem, který musím někdy zkusit. A děvčata z čarodějnické školy zase oplývají spoustou černého oblečení a doplňky, které prostě nutně potřebuji.

Ty vlasy!


Jen tak mimochodem, ať jste, nebo nejste cospalyer, doporučuji pro pobavení tuto stránku, protože ukazuje čistou pravdu a pobaví se u ní každý. Já jejím prolézáním ztratila čtyři hodiny svého cenného času. A co si budeme namlouvat - můžu si stěžovat jak chci, ale stejně svůj současný životní styl nehodlám měnit, protože je stejně totálně awesome! =D

2 komentáře:

  1. Počkat ono jde do mixu studia, práce a koníčků přidat i sociální život?! Kde jsem sakra na škole dělal chybu?
    Jinak jsem na tom se stíháním podobně.

    OdpovědětVymazat
  2. Někteří lidé to prý údajně zvládají, ale já si myslím, že je to výmysl, kterým se chtějí udělat zajímavými. =D

    OdpovědětVymazat