pondělí 17. března 2014

TAG: Rozhodně ne

Tagy jsou úžasná věc, snadno se píšou, člověk do nich může napsat více či méně šťavnaté věci a všeobecně je to dobré zaplácnutí místa na blogu, když se ve vaše životě neděje nic úžasně zajímavého, čím byste mohli čtenáře oblažit, případně vyděsit (v některých případech obojí najednou.
V české blogosféře různých tagů lítá docela dost. Původně mi padl do oka tag V peřinách o spacích návycích, ale ten jsem ve výsledku zamítla. Stejně by se všichni dozvěděli jen to, že před spaním jsem nejméně erotická osoba na planetě (flanelové kalhoty s medvídky, tílko s jednorožcem a poctivá vrstva meruňkového oleje na obličeji není kombinace, kterou hodlám oslňovat svět na obálkách módních časopisů) a navíc k tomu i hrozně nehygienistická, protože když Adam není doma, nechávám potkyše spát se mnou v posteli.

Takže volba padla na tag Rozhodně ne. Prostě věci, které nemám ráda, neberou mě (ač je svět naprosto přesvědčen o jejich nezbytnosti a  dokonalosti) nebo se mi prostě nelíbí.

Oblečení
Pokud by to nebylo v rámci nějakého cosplaye (a to by mě ta postava musela fakt hodně moc uchvátit), v životě bych na sebe nevzala nic, co má nějaký zvířecí vzor. Fuj. Nenajdete u mě džínovou minisukni, džíny vzor „plísňáče“, nic bokového (leze z toho zadek). Nic ušitého z lesklého levného saténu. Legíny v tělové barvě. Tričko s hlubokým výstřihem na zádech. Nikdy nebudu vlastnit žádné boty s delší špičkou (pokud to nebude součástí nějakého středověkého kostýmu, to je pak výjimka, která se povoluje), tenisky na klínku a háčkované kozačky (protože fuck logic). A vůbec - koukněte na stránky Módního pekla, tam se v rubrice Z ulice najde pěkný výběr toho, co bych v životě nevzala na sebe. =D


Jídlo
Nemám ráda tepelně upravenou mrkev (pozbývá veškeré chuti a prospěšných látek a je z ní jen potravinová hmota) a houby. Nevzala bych do pusy tlačenku, protože se mi to jídlo na pohled prostě nelíbí. Nejím vnitřnosti, ale tam je ta nechuť způsobena školní jídelnou, takže jsem ochotna ochutnat, když je uvaří někdo, kdo to umí. Ovar, sulc, krvavá polívka a podobné zabíjačkové výtvory, které se dělají vyvařením hlavy, nožiček, vnitřností nebo krve. Fuj. Jitrnici (popř prejt) ještě snesu, ale jelito do mě nedostanete.


Hudba
Popravdě, cokoliv, co hraje na hudební stanici Šlágr. Naše babi tuhle stanici miluje, hraje jí to skoro pořád a mám jediné štěstí, že když přijedu, tak je ochotná to vypnout. Nic mi neříká ani techno, house a všeobecně moderní taneční hudba.


Vůně a zápachy
Myslím, že klasický odér pražských i mimopražských bezdomovců vadí každému. Já na svůj seznam zápachů přidám smrad z některých doutníků. Určitě je jich spousta, které nádherně voní, ale těch pár, se kterými jsem se nějak minula (zpravidla na koncertech nebo v hospodách - kam jsem chodila fakt výjimečně) smrdělo spíše jako kdyby někomu povolily svěrače.
Z oblíbených vůní nemám ráda levanduli a pak takové ty těžké sladké parfémy.

Roční období
Léto. Hlavně ta část léta, kdy jsou vedra na padnutí a stín aby člověk hledal lupou. Mám radši chladnější podnebí, když je mi zima, tak se přiobleču, ale v létě se už z těch šortek a tílka prostě dál svlékat nemohu. Člověk se potí, pak smrdí, make-up mu teče po obličeji a ta spotřeba opalovacího krému je hrozně vysoká a to i jen v případech, kdy na slunce vylézám jen pokud musím jít do práce nebo nakoupit. A udržet si svou aristokratickou bělobu je taky dost těžký úkol...


Sladkosti
Lékořice je fuj. A taky ty staré klasické suché dorty s hutným máslovým krémem, obalené tunou nadrcených ořechů. Ble, ble...

Youtube
Já ráda. Najdete na něm tutoriály na všechno a od té doby, co jsem svůj počítač obohatila o Ad Block mě reklamy netrápí. Ale zase na něm nesedím 24/7, spíš opravdu když hledám něco konkrétního.

McDonalds
Tam už jsem dlouho nebyla na jídle, spíše na kafe, když máme s Myrou cestu kolem Florence... Popravdě když už fast food, dávám přednost KFC. Ale jinak mi McDonalds nevadí, mám ráda jejich shaky a McFlurry zmrzlinu.

Lidé
Myslím, že mé historky z práce (ze všech tří co jsem dělala) vypovídají o všem. Ve zkratce - pokud se nesnaží být vtipní, žoviální, navazovat se mnou důvěrnější vztahy, jsou slušní, dokáží sledovat mé instrukce a mimo práci mě neotravují, mám je i docela ráda.


Celebrity
Co kolem mě nepropluje na tumblr nebo 9gagu, to nevím. Celebrity a jejich život nesleduji, nezajímám se o ně. A vzhledem k tomuto postoji k zahraničním celebritám si jistě dokážete odvodit, jak hrozně špatně jsem na tom se znalostí českých celebrit...

Vlasy
Je mi jedno jaké kdo má, pokud jsou umyté, nesmradlavé a upravené. Mám ráda dredy, ale musí být dobře udělané, tenké a hezky upravené. Když má osoba divného zjevu na hlavě pět chundeloidních neurčitých zdrchanců, nelíbí se to ani mně. 

Párty
Tak jednou do roka si jít zatrsat s holkami a sem tam Playstation párty u Arenotha doma. Jinak ne. Navíc já moc nepiju, protože jsem strašně nedůvěřivá vůči cizímu prostředí a lidem.


Jízda autem
Nemám ráda rychlou jízdu, nikdy nejezdím nepřipoutaná a v životě bych nevlezla do auta, které řídí někdo pod vlivem jakékoliv omamné látky.


Rodiče
Ti s výchovou, kdy se na dítě nesmí sáhnout ani zvýšit hlas, aby náhodou neutrpěla jeho křehká dušinka nějakou újmu. Když pak po Praze vidím, co z těch děcek roste za smrady, mám chuť střílet.



Instagram
Nope. Já jsem tumblerová. Navíc hashtagy. Všude.

A co vy? Hoďte mi do komentářů odkazy na vaše pokračování v tomto tagu, nebo mi napište, co byste v životě nevzali do pusy a nebo na sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat