pondělí 29. září 2014

30 day mori girl challenge! - den osmý až čtrnáctý

A opět pokračujeme na jízdě otázek!

8. What is your favorite type of plant life? Whether it be tree, bush, flower, fruit or vegetable? Why is it so special to you?

Stromy - miluji stromy a hlavně ty listnaté. Mým stálým favoritem jsou duby, protože u nás na Jihu je jich v okolí domu rodičů hodně (a taky mám duby spojené s druidy a jejich háji), v těsném závěsu se pak drží kaštany- jírovce (vždycky jsem z kaštanů dělala figurky a zvířátka) a javory (spousta barevného listí). Z jiné květeny mám ráda šeříky (krásně voní a pod balkonem jich mám alej), hortenzie (jsou nádherné a po shlédnutí anime xxxHolic je mám hrozně spojené s deštěm) a kopretiny. 
Ale jinak květinová nejsem - doma máme v kuchyni tři pokojové rostliny, kterým evoluce nadělila super schopnosti, protože stále v naší péči přežívají - zaléváme je tak cca jednou za měsíc (někdy i dva), když si vzpomeneme, přesazené nebyly za ty čtyři roky, co tam bydlím ani jednou... Já prostě nejsem zahradník, ale chovatel, zvířátka se u mě mají skvěle. 

9. List 10 words that remind you of mori girl or inspire your mori girl life.

Čarodějnice
Lesy
Podzim
Listí
Halloween
Houbičky
Lištička
Vlna
Knihy
Čaj

(Originální, že?)

10. What are your favorite books? Do you think they’re mori or not?

Jo, přiznám se, že moje četba moc do mori nespadá... Ano, mám ráda Pána prstenů či Harryho Pottera, který by se pod to dal zařadit. Možná ještě Kroniky Železného druida od Kevina Herne (protože druid) a série o Mercy od Patricie Briggs (protože vlkodlaci). A možná ještě nějaký ten steampunk. Ale jinak mám ráda splatter/brakovou literaturu - Kulhánek, Žamboch, Heteša a spol. - mám ráda sci-fi, mám ráda cyberpunk. Mám ráda  přehnané násilí, drsné hrdiny, chladnokrevné hlášky plné černého humoru... "Baburov, přestaňte předbíhat a vlezte si zpátky do rakve, spálíme vás, až na vás přijde řada!" - Petr Heteša, Ruská ruleta

11. Name 5 of your favorite mori girl style songs or musicians, even if they’re not explicity “mori.”

Ehm... Můj hudební repertoár spíš inklinuje k dark mori, ale tak pokusím se vyhrabat něco jemnějšího.

Adrian von Ziegler


The Piano Guys


Amberian Dawn


Sonata Arctica


Enya (neposmívejte se, je to jedna z mých oblíbenkyň spoustu let)



12. Name 5 mori girl style hobbies!
- šití (jakž takž ovládám)
- knihy 
- pletení a háčkování (snažím se)
- fotografování/malování/kreslení
- zahradničení (to jsem vzdala už dávno)

13. What films, if any, inspire your mori girl look and life? 

Burtonovky... Jak říkám, inklinuji spíš k dark mori.

14. Do you like to coordinate the colors in your outfits to match the seasons? What colors do you think are most appropriate for each season, and why, if you’d like to explain?

Ani se nesnažím, to nutkání přijde samo - v létě a na jaře nosím jasné barvy (i když kombinované s černou), na podzim mám nutkání balit se spíš do odstínů červené, zelené, hnědé, dokonce jsem si loni i koupila hořčicově žlutý svetr a baret, což je u mě neobvyklé, protože oranžová a žlutá jsou barvy, které v šatníku totálně vypouštím. V zimě zase jedu do černo-šedivo-bíla a občas přihodím nějakou červenou.

Žádné komentáře:

Okomentovat