čtvrtek 25. září 2014

30 day mori girl challenge! - den pátý až sedmý

Znáte ten pocit, že na něco zapomínáte? Já ano, měla jsem ho celý minulý týden. V neděli jsem si jela pro potkánky a od té doby mě tihle dva neustále zaměstnávají. Do toho myslím na další cosplay, čtu na přednášku na Akicon a píšu články na AAA and Girls... Kdyby mi Ophelie nepřipomněla, že stále čeká na pokračování mori challenge. Takže tady to máte - dneska dohodím otázky, co zbývaly z předchozího týdne, zítra dám dalších sedm za týden minulý a další den pak otázky na tento týden. Asi to tak bude snažší, postovat článek každý den je opravdu nakonec nemožné (pro mě).

5. Name 5 things you dislike about mori girl.

A) Přeplácanost
Ano, občas když se dívám na fotky některých slečen, tak to bohužel nevychytaly a těžce přeplácaly. Ve výsledku pak vypadají jako bezdomovci, nebo když vyrabovaly babičce skříň a navěsily na sebe vše, co vypadalo alespoň trochu jako mori.

B) Kožešiny
Já mám kožešiny ráda, ale jen pokud jsou umělé, jinak je nepodporuji. Jsem smířená s tím, že jsou zvířata zabíjena pro maso (krávy a prasata), ale tam se alespoň spotřebuje to zvíře celé, ne jen kůže. V kožešinovém průmyslu jsou zvířata zabíjena jen kvůli kožíškům a lidské marnivosti. To podporovat nehodlám a i když bude outfit sebelepší, pokud bude mít šálu z lištičky i s pacičkami, líbit se mi prostě nebude.

C) Neforemnost
Některé mori kousky a outfity dokážou tak strašně zamávat opticky s postavou, že by z toho člověk brečel. To na mě nedostanete. =D

zdroj

Tak jsou jen tři, více věcí jsem opravdu vymyslet nedokázala. =D


6. What sort of things, outside of fashion, do you consider to be part of a mori girl lifestyle?

Já tyhle "lifestyle" věci nemám ráda, protože mám moc zájmů na to, abych mohla říci, že jsem lifestyle (doplňte dle libosti). K mori podle mě patří láska ke zvířátů a přírodě, procházky, fotografování/malování, ruční práce, knihy a láska k podzimu. Ale to všechno jsem měla i v době své největší satanistické fáze. =D 


7. Are you also a lolita? I find a lot of mori girls do lolita as well! Whether you are or aren’t a lolita, why do you think this is?


Byla jsem lolita... Nikterak úžasná, zapálená a dobrá, ale byla. Trvalo mi cca dva roky, než jsem si konečně přiznala, že nejsem štíhlounká a mladě vypadající slečna a přesedlala na aristocrata. Potkala jsem za tu dobu spoustu kamarádek a dozvěděla jsem se o dalších japonských módních stylech a k tomu i o mori.

Mori je poměrně mladý styl a tak si myslím, že většina lolit se o něm dozvěděla právě díky zájmu o japonskou módu. Taky si myslím, že některé lolita kousky jsou dobře kombinovatelné s mori a dolly a pro slečny to tak neznamenalo drastické a kompletní předělání šatníku.

Takže první týden hotov, zítra se těšte na ten druhý!

Žádné komentáře:

Okomentovat