pátek 12. září 2014

30 days mori girl challenge! - den třetí

Pokračujeme třetí otázkou! Vloudila se malá chybka, kdy jsem včera článek napsala, uložila a s přesvědčením, že jsem jej publikovala odešla... takže dneska budete mít dva. =D

3. Have you ever lived in a rural environment? If you have, do you think it influenced your mori-ness? If you never have, do you think living in a suburban or urban environment influenced your style any?

Rozhodně ano! Já jsem venkovská holka - nejen že jsem na vesnici (OK, říká si vznešeně "městys") žila devatenáct let svého života, jako bonus jsem k tomu měla umístění v Jižních Čechách. Vždycky jsem milovala lesy a stromy a zvířata, protože jsem jimi byla vždycky obklopená. Je škoda, že tady nemám žádnou fotku pohledu z okna mého pokoje u rodičů v bytě, hned byste pochopili.

Když jsem bydlela v Plzni, docela jsem trpěla. Bydleli jsme v centru, z jedné strany bytu jsme koukali na baráky přes silnici a z druhé strany sice do dvorku vnitrobloku, ale pěkně hnusného, neudržovaného s jedním ubohým stromečkem. Halelujah za Prahu, kde sice bydlím v paneláku, ale z bytu koukám na park se spoustou stromů a hned za barákem nám začínají Kateřinky a Milíčovský les!



Žádné komentáře:

Okomentovat