pondělí 8. září 2014

A už je tady zase...

Kdo by nevěděl, o čem mluvím, nechť se podívá na kalendář. Ano, podzim. Mé nejoblíbenější období roku, takže opět startuji seznam "must do" z minulého roku, kdy jsem se na něj tak trochu vykašlala, protože prokrastinace, že ano. Co je tedy nového a důležitého, že nepíšu?

Na konci srpna proběhl druhý ročník NatsuConu. Letos jsem dvakrát přednášela a dala si za cíl čtyři cosplaye - tři své, jeden bratrův. Výsledné skóre je tři ze čtyř, což není tak špatné. Report očekávejte v blízké době.

Derp selfie s Myrou.

Opustili mě oba moji milovaní myšáčci - bohužel už je dohnalo stáří. Doma truchlíme, vybavujeme klec novým vybavením a obhlížíme chovatelské stanice, které mají nová potkaní miminka.

Jsem nahypovaná do cosplaye! Finišuji Sonu z League of Legends, dávám dohromady materiály na Mad Moxxi ze hry Borderlands a Poison Ivy z Batmana.


Pustila jsem se do boje s prokrastinací, protože mě věčné nestíhání nebaví - to zahrnuje knihu "Konec prokrastinace", tak uvidíme, co si z ní vezmu. Možná pak o tom bude článek, záleží na tom, jak moc mi změní život... Zatím to vidím, že buzer lístek vyměním za zábavnější sbírání achievementů.

S bojem proti prokrastinaci a cony souvisí i má další činnost - sbírání materiálů na přednášku na Akicon. Jestli jsem u kurtizán a gejš na NatsuCon plašila, že tolik informací do hodiny nenarvu, u této to bude ještě horší...

A to nemluvím o seriálu "make-up a cosplay", který sepisuji pro blog naší cosplay skupiny. Zakažte mi psát o kosmetice, protože jinak to bude na dlouho!


První týden v září jsem si válela šunky v Chorvatsku, takže upravuji jídelníček a začínám cvičit, protože při pohledu do zrcadla na mou osobu v plavkách jsem se zděsila...

To je ode mě dnes vše, čekejte report z NatsuConu a já zase hodím planý slib o tom, že se pokusím psát častěji. ^_~


Žádné komentáře:

Okomentovat