čtvrtek 2. října 2014

30 day mori girl challenge! - den patnáctý až jednadvacátý

Raději si udělám měnší náskok a tento týden splácnu do jednoho článku - přeci jen se znám a přípravy na Akicon mě poslední dobou dost rozptylují a žerou čas.

15. Post a photo of your favorite personal mori girl coordinate.

V tomto bohužel sloužit nemohu, ještě jsem se nenaučila své outfity fotit...

16. Post at least 5 photos that inspire you. They don’t necessarily have to be fashion!

Na nádherné fotky s úžasnou pohádkovou atmosférou se hodně chodím koukat an stránky umělkyně Viona-art.

© VionaArt
© VionaArt

A spoustu dalších obrázků různě sleduji a rebloguji na tumblr, mám jich tam hrozně moc...



17. What’s your favorite season and why?

Za mě podzim, jednoznačně. V oblíbenosti ročních období jde u mě žebříček takto - podzim, zima jaro, léto. Nesnáším horka a podzim má pro mě naprosto dokonalou rovnováhu slunečných, ale chladnějších dní a dnů, kdy prší, je mlha a lezavo. Miluju takové počasí, líbí se mi vůně tlejícího listí ve vzduchu, líbí se mi barvy, do kterých se příroda mění. Konečně se nepotím hned jak vyjdu z baráku a můžu v oblékání ukázat více kreativity, než letní variace "tričko+šortky" a zimní "schovej vše pod kabátem".

18. Are you inspired by any foreign cultures other than Japanese? What about them inspires you?

Hlavně severské země - jsou to kraje s úžasnou přírodou a počasím dle mého gusta (žádné tropy, yay). Mám navíc ráda severskou mytologii a historii,

19. Are you inspired by your own culture? If so, how do you encorporate it? 

Vůbec ne. Na českých krojích se mi líbí maximálně krajky, jinak to jde naprosto mimo můj vkus a co se týče moderní kultury, tak uniformě tenisky/džíny/mikina se snažím co nejčastěji vyhýbat.

20. How do you feel about the fairly prevalent use of fur in mori girl?

Myslím, že to už jsem tu jednou zmiňovala. Kožešina mi nevadí - pokud je umělá. Nesouhlasím s kožešinovým průmyslem, kde zvířata umírají jen kvůli lidské marnivosti a snobismu. 

21. Where do you get most of your mori girl closet?

Zásadně nakupuji v sekáčích, najdou se tam poklady za skvělou cenu a hlavně díky té ceně pak nemám výčitky svědomí, když na tom oblečení nějak dál tvořím.

Žádné komentáře:

Okomentovat