čtvrtek 23. října 2014

30 day mori girl challenge! - den dvaadvacátý až třicátý

Měla bych dopsat mori challenge na blog. Ale mě se nechce. Měla bych šít cosplay. Ale mě se nechce. Měla bych (doplňte libovolnou činnost). Ale mě se nechce. Podzim se teď přehoupl do počasí, které ve mě vyvolává touhu maximálně polehávat, číst, koukat na filmy, popřípadě mazlit potkaní kluky. Ale tak jsem se alespoň pochlapila (poženštila?) a rozhodla se dopsat mori challenge, než se půjdu vrhnout na hromadu knih a dávat dohromady přednášku na Akicon.

22. What trends do you see taking the mori girl community by storm soon?
Teď se prodává podzimní kolekce, myslím, že mori slečnám z peněženky sviští peníze závratnou rychlostí.


23. Is your hair long or short? What’s your favorite hairstyle?
Dlouhé a tmavé. Už do pasu. A s ofinou. Hodila bych sem fotku, ale mám jen samé v cosplayi. Preferuji rozpuštěné, ale v některých ročních obdobích je to dost nepraktické, tak se nebráním různým drdolům (ty jsou nejpraktičtější) a copům.


24. Give us a mori girl inspired vignette! (a short, impressionistic scene that focus on one moment or gives a particular insight into a character, idea, or setting) Don’t fret too hard over it, we’re not all writers by trade, haha. 
Nope. Snažila jsem se, ale nedokázala jsem vytvořit nic, co by neznělo hrozně klišoidně a pateticky.


25. What’s your favorite animal and why?
Jen jedno? Potkánek. Jsou to milující a velice inteligentní zvířátka, která si dokážou své lidi dokonale omotat kolem prstu a přitom nejsou tak hrozně nároční na pozornost jako psi.


26. When you’re out in nature, where do you often find yourself? (In the woods, a lake, river, etc. what’s your favorite spot? Describe it for us!)
Mé úplně nejoblíbenější místo je zřícenina Dívčí Kámen kousek od místa, kde jsem vyrostla. Nedovedu si představit nic víc uklidňujícího, než sedět tam na kopci nad údolím mezi lesy (obzvláště na podzim je to skvělé), poslouchat šumějící řeku... Ten klid, ta pohoda.


Fotky byly ukradeny z Myřina profilu, s tou jsem tam byla na výletě před dvěma roky, protože jsem v práci a nemám u sebe svůj exterák.

Mám všeobecně ráda lesy, pokud jím ještě protéká řeka, jsem nejspokojenější.

27. What’s your favorite fairy tale or myth?
Už od mala hrozně fandím Erbenovým pohádkám, nejraději jsem měla Jabloňovou pannu, od Němcové Sedmero Krkavců a od Grimmů jsem měla ráda pohádku o Locice, takže jsem byla jedna z mála, která chápala narážky o Rapunzel ve Shrekovi ještě předtím, než Disney vydalo Na vlásku. Asi taky jsem jedna z mála, kdo ví, proč se jmenuje zrovna Rapunzel/Locika. Z hraných českých pohádek mám ráda Tři oříšky pro Popelku a Anděl Páně.
art by Kmye Chan
Pověst? Zůstanu u těch českých - jako malou mě hrozně fascinovala pověst o Bílé paní, hlavně pověst o tom, že Perchta z Rožmberka (Bílá paní) má na svém portrétu v nápisu kolem sebe návod, jak najít velký poklad. Dokázala jsem nad tím strávit věky a zírat na něj a snažit se to vykoumat. 

zdroj

28. Has getting into mori girl changed your perspective on life or how you life at all? How so?
Popravdě ani ne, k tomuto stylu oblékání jsem tak nějak tíhla od svých cca šestnácti, přírodu, zvířata a umění mám ráda od dětství. Jinak nejsem lifestyle mori, takže to, že nějaké mé zájmy mori nejsou mě nezajímá a nehodlám se tím zatěžovat.

29. What other fashions are you interested in, if any?
Hodně mě baví victorian gothic a elegant gothic aristocrat, protože je to styl, který mi sluší více než lolita.


Do svého šatníku plánuji zařadit i pár rockabilly/pin-up kousků, protože se mi to moc líbí a je to styl, který sluší mému typu postavy.

 zdroj: pinterest.com

A rozhodně bych ráda do svého šatníku přimíchala i pár steampunk kousků.

 zdroj: pinterest.com

30. Describe your ideal ‘mori girl day.’
Probudím se ráno v posteli vedle svého přítele. Je podzim a jsme u jeho rodičů na chatě. Dáme si snídani před krbem, ve kterém plápolá oheň a pak se půjdeme projít na nedalekou tvrz. Nafotím nějaké fotky, pak se vrátíme, abych uvařila oběd. Strávíme lenošivé odpoledne u nějakého pěkného filmu a navečer se odebereme zpátky do Prahy. Tam pomazlím a vyvenčím potkany, udělám něco na cosplay nebo jen sobě pro radost, díky skvělým vynálezům dnešní doby se osprchuji v teplé vodě a zalezu do postele. The End. 

A tím končí i tato mori girl challenge. Zůstaňte naladěni, protože další články budou hned jak se zbavím stresu z Akiconu! 

2 komentáře:

  1. Teda, ten Dívčí kámen vypadá jako úžasný místo ! *_*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je - autem se tam sice dostaneš, ale musíš mít povolení, protože je to v chráněné krajinné oblasti, takže jinak se tam dá dojít jen hezkou procházkou. Je na skále nad soutokem Vltavy a Křemežského potoka a všude kolem je spousta skal plná lesů. Prostě nádhera, klid, pohoda. =D Jestli budete někdy výletovat po Jižních Čechách, vřele doporučuji se tam zastavit. =)

      Vymazat