čtvrtek 13. listopadu 2014

Cosplay wishlist

Nebo cosplay time! Mám teď poslední dobou neustále chuť něco psát a tak už mám pro vás připraveny tři články. Jenže problém je v tom, že se k tomu musí nafotit doprovodné fotografie a k těm je potřeba světlo, nebo někdo, kdo je vyfotí, když to sama nemohu udělat. Tak se alespoň podíváme na můj cosplay wishlist, cosplaye, které bych ráda udělala, výhledově v následujících dvou letech. Konkrétní cony a plány k nim přiřazovat nebudu, protože se znám a vím, jak dokážu všechno měnit i týden před conem.

1. MAD MOXXI (Borderlands)

Moxxi měla být už na Akicon. Ale jsem lama a celou jsem jí totálně podělala, takže jsem ji musela odložit a pracuji na ní průběžně znova. Vidím to tak, že ji udělám přes zimu a s trochou štěstí se v ní ukážu na Pragoconu (pokud se nám tam s Myrou bude chtít). Pokud ne, ráda bych ji alespoń nafotila v nějakém barovém interiéru a pak na jaře s celou BL cosplay skupinou.


2. POISON IVY (Batman)

Jelikož Alfred dělá Jokera, Smeraldina má Harley Quinn, Myra uvažuje nad Catwoman... Takže nemůžu s Batmanovským záporákem zůstat pozadu. Volba u mě padla na Ivy, výroba zatím čeká, až dostanu overlock (dárek k Vánocům) a zpevním zadek a stehna (na čemž se aktivně pracuje).


3. HUMAN TENTACRUEL (Pokémon)

Cowlips a její human verze pokémonů jsou po světě docela známá věc a pro cosplayery učiněný ráj. Všechny kostýmy jsou totiž nádherné, zdobné, no prostě krása. Mě ale nikdy nelákaly. Pro soutěž jsou roleplayově nezajímavé, na cosplay for fun zase naopak moc složité, náročné a hlavně drahé. Když se však objevil Tentacruel, okamžitě jsem se v něm zhlédla. Velká prsa, kimono alá děvka, jednoduché, černo-modré, černovláska a slunečník! Vždycky jsem chtěla mít omluvu pro pořízení japonského slunečníku... Bylo rozhodnuto, toto bude jeden z mých dalších cosplayů! Ráda bych jej předvedla na Natsuconu, ale vše bude záležet na tom, jak dobře půjde naše letní rekonstrukce bytu.


4. MOTHER GOTHEL (Tangled)

Na tu mě nalákala Lass tím, že udělala cosplay Rapunzel a sama mi řekla, že bych se na Gothel hodila. Pravdou je, že je to cosplay vcelku jednoduchý a díky svým vlasům ani nemusím pořizovat paruku, stačí je noc před conem hodit na natáčky, nebo zaplést do copánků. A je naprosto úžasná na roleplay! Bude ještě v roce 2015, kdy přesně zase říci nemohu.


5. ARCADE MISS FORTUNE (League of Legends)

Do tohoto skinu jsem se zamilovala na první pohled a bylo jasné, že jí udělat musím (hlavně, že jsem si při dělání Sony říkala, že to bude můj jediný a poslední LOL cosplay). Tolik barviček! Bude to asi nejbarevnější cosplay, co kdy udělám. Ale je třeba mu obětovat trochu jídla a přidat spoustu pohybu - nejdřív musím shodit ozdobný tukový polštář na břiše. Což zvládnu - do it, it's for cosplay! Samozřejmě mám slušnou časovou rezervu, protože ji chci na Akicon 2015.


6. JESSICA RABBIT (Falešná hra s králíkem Rogerem)

Po té pokukuji už hrozně dlouho a je to dost odkládaný cosplay. Prozatím čekám, až budu mít lepší skills, ale myslím, že bych si na ní už v průběhu dalších dvou let troufla. Tak uvidíme.


7. MEGARA (Hercules)

Každá holka chce být aspoň jednou v životě princezna. Nejsem výjimka. Ale jelikož se z oficiální báze Disney princezen na žádnou nehodím, musím se spokojit aspoň s další ženskou hrdinkou a jediná z nich je Megara z Hercula. Zase tak veliká cosplay výzva to nebude, nicméně ji udělám až podle toho, jak dopadne hubnutí na Miss Fortune.


8. WONDER WOMAN (Injustice: Gods Among Us - Bad Girl skin pack)

V tomto skinu ze hry Injustice jsem se zhlédla. Stejná tělesná stavba, stejné tmavé vlasy, podobnost v obličeji docela reálná.Další výhodou je značná zahalenost, řekněme si to na rovinu - sice dělám docela odhalené cosplaye, ale klasická Wonder Woman "kalhotky-korzet-kozačky" mi moc nesedí.


9. SUPER TAJNÝ COSPLAY NA ANIMEFEST - YUUKO ICHIHARA (xxxHolic)

Není třeba nic dál tajit, stejně to ví polovina mých známých, kteří na soutěži na Animefestu budou. Ano, budu dělat Yuuko. Ano, tu co mám rozdělanou už dva roky. Pokud se samozřejmě něco nezmění, deprese a sklony plán měnit chytám poměrně pravidelně pokaždé, když slyším progressové pokroky a plány od svého cosplayerského okolí.


Doufám, že jsem vás trocu navnadila a že jste se pokochali. Na které cosplaye v mém podání se těšíte nejvíce? Ty s největším počtem hlasů půjdou přednostně... =D Ale i tak říkám, mé cosplay plány a cesty jsou nevyzpytatelné....

Žádné komentáře:

Okomentovat