čtvrtek 18. prosince 2014

Christmas TAG

Krásné odpoledne! Konečně mám trochu oraz od čtvrtečního provozu v práci (který je ještě znásobený předvánočním obdobím), tak než se půjdu zase vrhnout na psaní nákupního seznamu a stříhání sněhových vloček, tak trochu prolézám blogosférou, kterou teď letí tenhle Vánoční tag. Tak inu, proč ne, aspoň to tu nebude zapadat prachem (protože sněhu se nedočkáme)...

1. Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?

Za mě stále vede animák Arthur's Christmas, Rise of Guardians (není to sice úplně vánoční, ale tak Santa, Jack Frost, víme) a Anděl Páně. To jsou největší favoriti. K pečení cukroví a úklidu mám ještě moc ráda Rolničky kam se podíváš, Vánoce naruby a Grinche. Koukala jsem, že spousta lidí hrozně adoruje Lásku nebeskou - tu jsem nikdy neviděla a po romantice o Vánocích zase tolik netoužím - já raději komedie a co se kýče týče, postačí poslední tři zmíněné dostatečně. A Kevin!


2. Nejoblíbenější vánoční jídlo?

Bramborový salát! Mohla bych ho sežrat tuny... A nejsem jediná, v naší rodině jej milujeme všichni, proto se taky zadělává do největšího vajdlinku, který se u nás najde. 



3. Jaký typ baliče dárků jsi: profík nebo amatér?

Zásadně profík. Zakládám si na tom, že mám z rodiny nejkrásněji zabalené dárky (mašle a jmenovky included) a vždycky je mám sladěné s momentální výzdobou domácnosti. Hrozně nemám ráda dárky, které jsou špatně zabalit a musím je pak řešit taštičkami. Ale i ty se snažím kupovat, aby ladily se zbytkem dárků.


4. Jaký byl nejlepší dárek, který jsi dostala?
 
Popravdě nedokážu říci - všechny dárky, co jsem kdy dostala jsem měla ráda, žádný se nevyšplhal na pomyslnou nejvyšší příčku.


5. Jaké štědrovečerní tradice dodržuješ?

Dnes už vůbec žádné. Když jsme byli s bratry malí, tak jsme každé dopoledne o Štědrém dni s taťkou někam zmizeli, aby měla mamka klid na přípravy - pro jmelí do lesa, lyžovat, bruslit a podobně. dneska jezdí maximálně kluci s taťkou lyžovat, já pomáhám doma mamce.


6. Dáváš si novoroční předsevzetí?

No... Mám snahu. Ale zpravidla ještě vyšumí před tím novým rokem. =D


7. Kdy ses dozvěděla pravdu o Ježíškovi?

Bylo mi asi osm? Nebo sedm? Nicméně jsem vrazila do ložnice rodičů a mamka tam zrovna balila do balícího papíru postel pro panenky Barbie, o kterou jsem psala v dopise. Tak jsem jen koukla, konstatovala "Ježíšek není", pokrčila rameny a další den už jsem z kapesného kupovala dárky. Akorát si nemůžu vybavit, kdy jsem to vyblila bratrovi. vím, že jsem to prozradila já, ale i když tvrdí, že to bylo skoro hned po tom, přísahala bych, že jsem se minimálně dva až tři roky držela, dokud nedozrál do toho správného věku.


8. Oblíbená vánoční vůně?

Skořice, omnomnom... 


9. Bílé nebo barevné svíčky na stromečku?

Já mám zlaté, ale časem bych je chtěla vyměnit za bílé. Rodiče mají starý světelný řetěz (je starý jak já), kde svíčky svítí červeně a mají podobu muchomůrek - ty se mi také hrozně líbí, i když bych se sama nepořídila. Jinak vyznávám pravidlo, že v jednoduchosti je krása, takže nic duhového, nic blikajícího, nic, co má "kapající" efekt a podobně - stromek na Staromáku je pro mě noční můrou...


10. Jaké vysněné místo bys o Vánocích navštívila?

Žádné. Já mám Vánoce ráda v klidu doma. =) Jen ten sníh by mohl dorazit.

Jaké máte na Vánoce zvyky vy? Baštíte kapra? Lijete olovo? Měříte medvěda?

Žádné komentáře:

Okomentovat