pondělí 26. ledna 2015

Vánoce, nový rok a takové celkové shrnutí

Vím, že všechny blogerky už klasické ohlédnutí za starým rokem a plány do nového roku uveřejnily hned jak padl leden. Mě to bohužel trochu víc trvá - než jsem se zberchala z toho Vánočního šílenství, už je najednou konec ledna.

Abych se přiznala, musela jsem projet fotky v počítači a diář, abych si alespoň trochu vzpomněla, co jsem vlastně celý ten rok 2014 dělala. Taky máte pocit, že utekl abnormálně rychle? Minimálně já ano, protože sotva jsem se naučila psát 2014 místo 2013, už byl prosinec a konec roku. Tak co se vlastně stalo za rok 2014?


1. Vymyslely jsme s Myrou pravidelný měsíční lolita sraz

A nadšení nám vydrželo celé dva měsíce! Protože pak Myra našla zaměstnání a její volný čas se smrsknul a já nějak nemám motivaci něco takového dělat, když ji nemám po boku. Asi jsem divně asociální. Ale zapracuju na tom a obnovíme srazy aspoň každý druhý měsíc.


2. Fotíme s Myrou pravidelné DERP selfies na akcích

A tohle nadšení nám vydrželo doteď. Jedno z mála mých předsevzetích, které jsem fakt dodržela a hodlám v něm naprosto vážně pokračovat.



 3. Počet navštívených conů: 4

StarCon, Animefest, NatsuCon a Akicon. Stálice, které se nemění. Pokukuju po nějakých dalších zajímavých českých conech, ale bohužel mě zatím žádný dostatečně neuchvátil.


4. Počet přednášek na conech: 7

StarCon - Miluj svého antihrdinu, Šílené animáky, My Little Pony
Animefest - Crossplay make-up
Natsucon - Lesk a bída kurtizán, Gejši
Akicon - Kimona

V přednáškách na conech hodlám pokračovat, protože mě to baví a člověk se dozví v rámci tématu opět něco nového a zajímavého. Hlavně teď v materiálech na přednášku na Animefest, kterou chystáme s Myrou, nevěřili byste, kam mě ty vody internetu dokážou zanést. Akorát poučena z loňska vím, že ideální počet přednášek na jeden con je jedna. Víc už si koleduje o průšvih, že ty ostatní nebudou tak kvalitní, nehledě na fakt, že si tím rychleji vyčerpáte nápady na další roky. 
Definitivně budu přednášet na Animefestu, Natsuconu a Akiconu. U StarConu se uvidí, jestli mě napadne téma v rámci kreslené linie.

Kimona na Akiconu.

5. Počet hotových cosplayů: 2

Defacto. Applejack (i když dvě verze) a Ursulu. Ano, mám skoro hotovou Sonu, ale stále potřebuje ladit detaily. Ano, znovuušití Ruky se dá počítat za cosplay, ale já to tak nepočítám. Moxxi jsem prostě nezvládla. Loni to tedy bylo smutné. 

A bohužel letos to moc jiné nebude. Definitivně dodělám Moxxi, u které mám veškerý materiál doma a už jen čekám, až Mráz naskladní červený dyftýn. Chci si ji vzít na Pochod Fantazie a na Animefest. Co se dalších cosplayů týče, nic neplánuji napevno a ani neslibuji - chceme v létě rekonstruovat byt a to sežere takových peněz, že nejspíš nezbude na cosplay. Původně jsem si říkala, že i s šetřícím módem zvládnu soutěžní cosplay, pokud to budu mít dobře finančně rozvrhnuté, ale pak Muže okradli o šestnáct tisíc na nájem, takže jsme ještě o něco z ušetřených peněz přišli. Takže se musí šetřit o to víc. Raději se tedy držme toho, že přes léto nic šít nebudu, maximálně vrazím pár korun do oprav a úprav starých cosplayů. A na Akicon si udělám radost Arcade Miss Fortunou z LoL!

6. Tobiáš a Torge mě opustili, Sümbül, Jahann a Mushu se ke mě nastěhovali

Přelom srpna a září pro mě byl smutným obdobím, protože mě týden po sobě opustili mí milovaní myšáčci Tobiáš a Torge. Umřeli poklidně ve spánku na následky stáří. Mám dobrý pocit z toho, že měli krásný a dlouhý potkaní život, že se u mě měli skvěle, nemarodili (až na zlomenou packu) a všeobecně byli rozmazlováni. Byly jim dva roky a deset měsíců, na potkánka krásný věk (převedeno do lidských let jim oběma táhlo na 85 let). Nicméně mi pořád hrozně moc chybí...


Jelikož jsem si potkánky zamilovala, pořídila jsem si kluky Sümbüla a Jahanna z chovatelské stanice Mouseville a k nim v listopadu přibyl nalezenec Mushu. Všichni tři jsou má rozmazlená zlatíčka a dělají mi radost.

Sümbül

Jahann

Mushu

7. Prosinec a Vánoce

Letos jsem totálně nestíhala. Vůbec nic. Sice jsem měla dárky vymyšlené už od července a velký vánoční úklid jsem udělala prozřetelně už v listopadu, ale najednou to frklo a bylo dvaadvacátého. Výzdobu do oken jsem věšela dvaadvacátého, stromeček jsem zdobila v půl jedné ráno. E-shopy stávkovaly, proto mi zbývající dárky pro Myru a Arenotha přišly až v polovině ledna.

Ale zase jsem se zúčastnila vánočního lolita srazu, který byl super a ještě více super afterpárty s holkami nad pivem a hamburgerem. Very rory. Much elegance. Wow. A o týden později jsem zase strávila víkend s Myrou u trouby při pečení cukroví.


Vánoce se nesly v duchu pohody a klidu, protože jsem byla u rodičů a nemusela se o nic starat. Co jsem dostala? Spoustu věcí! Dostala jsem spoustu cosplayerské výbavy (zahrnující spoustu štětců, krejčovské nůžky, kadeřnické nůžky a podobně) včetně overlocku, nějaké knihy a nějakou kosmetiku.

Silvestr se letos trávil opět na Žižkově v bytě Arenotha a Terky a tématem byla military. Jedlo se, pilo, hrálo na PS3 move a hitem večera byla hra Just Dance 2015. Od té doby mám v hlavě zaseknutou písničku "You spin me round" a skóre 10 000 mi uniklo o zatracených pětadvacet bodů. Ale bohužel na Alfreda nikdo neměl, všechny nás přetancoval, i když jsme mu s Myrou a Juri dost šlapaly na paty.


ACHIEVEMENTY NA ROK 2015:

1. Mad Moxxi, Sona a Arcade Miss Fortune

Na Akiconu mě hrozně mrzelo, že jsem Moxxi nestihla, tak jsem si alespoň vyzkoušela roleplay. Konečně cosplayuji postavu zajímavou na roleplay, i když házet dvojsmyslné narážky a flirtovat s kdekým půjde každé, která se dostatečně dlouho kamarádí s Alfredem. Chci si Moxxi vzít na Pochod Fantazie a Animefest.

Sona potřebuje pár malých dodělávek (tj. vesměs přebarvení nějakých věcí a vylepšení ethwalu), jinak jsem s ní vcelku spokojená. Zaslouží si, abych jí konečně ukázala na nějakém conu, tak dodělávky udělám do Natsuconu.

Arcade Miss Fortuna bude za odměnu. Musím si odpustit soutěžní cosplay kvůli rekonstrukci, tak si pak udělám v říjnu na Akicon pořádnou radost! Největší výzvou v tomto cosplayi je odhalené břicho, což pro mě znamená spoustu cvičení, abych si ho mohla dovolit. Ale pracuji na tom.

2. Rekonstrukce

Tohle bude asi nejsložitější a největší položka na tomto seznamu. Naše rekonstrukce totiž bude zahrnovat výměnu elektřiny a podlah v celém bytě, kompletní přestavbu kuchyně a koupelny se záchodem. Bude to dost záhul, ale už se na to hrozně těším, protože stav našeho bytu už mě rozčiluje a čím víc se to blíží, tím víc se těším, až to všechno rozebereme, povyhazujeme a uděláme nové.

3. Koupit si počítač

Můj notebook mě loni opustil a na nový počítač nejsou peníze. Momentálně funguji na starém počítači po Mužově sestře, kde jsem si musela znova zvyknout na XPčka a který zvládne maximálně přehrávat a internetit. A internetění je stejně rychlejší na tabletu, takže na počítači jen koukám na filmy a seriály. Jenže je tolik her, co bych si chtěla zahrát! Obzvlášť teď v zimě bych hrála, až bych brečela. Jenže doby volného hraní na Mužově počítači skončili s jeho novým zaměstnáním, kde nedělá noční. A on sám tomu nepomáhá, protože mi ukazuje stále nové a nové hry. A za tu obsesi Dantem z DmC: Devil May Cry si může sám, neměl mi ho ukazovat.


A divíte se mi? Copak se do TOHOHLE dá nezamilovat?
Obzvláště po tomhle videu...

Takže po rekonstrukci začneme postupně šetřit fufníky a já si pořídím pořádný herní počítač (stolní samozřejmě, notebooky už doma nechci), účet na Steamu a udělám báj sociálnímu životu. Jen to do té doby budu muset vydržet.

4. Zhubnout

Jo, tohle předsevzetí si dává na nový rok každý druhý člověk. Jenže já to tentokrát myslím vážně. Sedavé zaměstnání mi nesvědčí a bohužel už jsem dospěla k tomu, že se na sebe do zrcadla moc dívat nemůžu. A bohužel se objevila i ta mrcha celulitida, která se mi doteď vyhýbala obloukem. Takže začala kompletní změna životního stylu - snídám, jím pravidelně, hodně piju (nebo se o to minimálně snažím), cvičím. A pravděpodobně i seknu s kouřením, poslední dobou se mi objevují nějaké komplikace s dýcháním. A ještě jsem do toho přestala brát hormonální antikoncepci a přešla na nehormonální. Zatím to se mnou nic nedělá, ale cca za půl roku o tom asi napíšu článek.
Btw. chce znát mou motivaci? Dante. Muž slíbil, že by v roce 2016 udělal jeho cosplay. Chtěla bych k tomu udělat cosplay Kat, protože hrozně toužím po nějakém párovém cosplayi, ale ona je hubená. Takže se musím snažit - mám na to cca rok a půl, tak doufám, že se to podaří a já se na ten cosplay aspoň trochu hodím.


5. Reading challenge

Když už nebudu cosplayovat a budu umírat na posteli díky přetažení ze cvičení, je nejlepší si k tomu začít číst. Sice nemám peníze na nové knihy, ale mám zaplacené členství v knihovně. A u nás na Opatově jsou vždycky i velice žádané knihy. Tak jsem se rozhodla zapojit do této reading challenge. Líbí se mi, že v ní nejsou specifické knihy, takže si vlastně můžu vybírat cokoliv, pokud to splní aspoň jednu položku na seznamu. Tohle bude zábava. A vy o ní nepřijdete, asi budu psát recenze na ty knihy.


A když už jsem tady, tak vás rovnou upozorním, že jsem podlehla nátlaku společnosti a pořídila si Instagram. Jen s tím postováním fotek to není tak horké, protože můj tupý chytrý telefon odmítá aplikace, tak mám Instagram jen na tabletu. A to je ode mě prozatím vše, přátelé! ^ ^

Žádné komentáře:

Okomentovat