pondělí 18. května 2015

Kevin Hearne v Praze


Už je konečně po Animefestu a já mám zase čas na něco jiného, než chodit do práce a doma sedět u stroje. Pokud čekáte, že se tu objeví report - letos je obsáhlý report na blogu naší cosplay skupiny a jelikož zeditovat to byla zatracená makačka, jsem vyčerpaná a report ještě sem opravdu psát nebudu. Stejně už bylo všechno řečeno. Letos mě přepadla poconová deprese, jako už dlouho ne, nicméně vydržela jen krátce. Hned v úterý jsem se vypravila do pražské ústřední knihovny, kde měl autogramiádu můj oblíbený autor, Kevin Hearne. Neznáte? Chyba!


Kevin Hearne je v Čechách i ve světě známý primárně pro svou urban fantasy sérii Kroniky železného druida. Hlavním hrdinou této série je před dva tisíce let starý druid Atticus O'Sullivan, který v současné době žije ve Státech, učí svou učednici Granuaile a vede vtipné rozhovory se svým irským vlkodavem Oberonem. Z celé série (momentálně je venku sedm knih z plánovaných devíti) v Čechách vyšly zatím jen čtyři, plus povídková sbírka Gaiin štít, který má u nás světovou premiéru. A právě tu u nás Kevin křtil.

© Kevin Hearne

Nebyla to tak úplně náhoda, že se Kevin zjevil v Čechách, protože projížděl po Evropě lokace, kde se budou odehrávat události osmé knihy. Na své cestě k nám ještě stihl navštívit Řím, Berlín a Varšavu. A ano, Praha bude také v osmé knize... 

A podle fotek máme nápovědu CO se v knize objeví...
© Kevin Hearne

Ale k samotnému křtu. Bylo to super. Kevin je moc příjemný a hrozně ukecaný, rád si povídá s fanoušky, rád se fotí, rád odpovídá na dotěrné dotazy.

Takže jsem krom podepsané knihy ulovila i selfie.
Snědli jsme dort s Morrigan (překřtěný na Death Cake), vypili nějaké víno, všeobecně si popovídali nejen o druidovi, ale také o Kevinových dalších projektech a o tom, jak se mu líbí v Čechách.

© CONiáš
Pokřtila se nová kniha - Gaiin štít. Kevin byl trochu zmatený z toho, že má opravdu polít knihu pivem a dost nás podezříval z toho, že si z něj děláme srandu.

"Jako vážně? Mám s tím polít tu knihu?"
© CONiáš

Rozdávaly se autogramy...

© CONiáš
A dostala jsem požehnání udělat cosplay Morrigan! Akorát mě překvapilo, jak málo tam bylo lidí - ve výsledku nás bylo tak kolem pětadvaceti? Nicméně i tak to bylo velmi příjemné odpoledne a já ještě jednou moc děkuji nakladatelství Laser-books za jeho zorganizování!

Tím sice končí mé setkání s Kevinem, ale ne jeho dobrodružství v Čechách - druhý den mířil na stejnou autogramiádu do Brna, což byla docela sranda sledovat na Facebooku, kam neustále přidával nové a nové fotografie. Společnost mu při tom dělala marcipánová Morrigan z dortu. 

© Kevin Hearne

The Morrigan is not impressed.
© Kevin Hearne
Kroniky železného druida a Kevina můžete sledovat na těchto stránkách:


Rozhodně napíšu nějakou recenzi na knihy samotné, je třeba, aby se Železný druid stal v Čechách známějším!



Žádné komentáře:

Okomentovat