čtvrtek 2. března 2017

Tour de knihovnička

Už mi nějak dochází inspirace co psát. Můj život je teď vesměs nezajímavý kolotoč práce, školy a praxe a o praxi moc psát nemůžu (i když bych ráda), protože by se to mohlo počítat jako vynášení informací o pacientech.
Takže napíšu jen, že jsem strávila tři dny u stomatochirurga. Tekla krev. Trhaly se zuby. Šrouboval se implantát do kosti. Bylo to skvělý. Evidentně mám sadistické sklony, protože dívat se na to, jak doktor trápí pacienty mě hrozně moc baví.



Nicméně jsem tak seděla doma a přemýšlela, co s blogem dál a padl mi zrak na naší přetékající knihovnu. Nejdřív jsem si říkala, že bych mohla zkusit zase praktikovat zkušenosti získané hraním Tetrisu, ale bylo to ve výsledku houby platné. Realita je ta, že válčíme s prostorem na naše knihy a už se ani nesnažíme držet systém, nebo autory (nedej bože série) pohromadě. Knihy prostě neplánovaně přibývají... I když za to asi může i můj zažitý zvyk dojít se podívat do Luxoru na Hlavním nádraží pokaždé, když někam cestuji vlakem...



Nicméně! Jak jsem tak vyndavala knihy a zkoušela rovnat série, tak mě osvítila myšlenka, že bych se vámi všemi vlastně mohla podělit zkušenosti s knihami, které s Riellem vlastníme. A že toho není málo. Tak se těšte na výlet do hlubin naší knihovny a na minirecenze našich oblíbených autorů.

Naše nacpaná knihovnička.
Improvizovaný stojan na paruku included.

3 komentáře:

  1. V pondělí u zubaře budu určitě celou dobu přemýšlet o tom, jestli si sestřička mou bolest užívá... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poznáš to podle toho, jak jí budou zářit oči, až se začne něco dít. =D

      Vymazat